|
Nazwa: Ork
Mutacja: Dziki człowiek - Pół demon
Opis:
Koczownicze, barbarzyńskie plemiona orków od zawsze przysparzały problemy władcom prawie wszystkich krain. Nie mogąc nigdy usiedzieć w miejscu, ta mieszanka ludzi z krwią demonów podróżowała, plądrując i niszcząc wszystko na swojej drodze. Opanowali większość ziem środkowych dzięki swojej wielkiej sile, witalności i brutalności. Nie pozwalają sobą gardzić i szczerze nienawidzą ludzi oraz innych ras podobnym ludziom. Jedynie jako tako szanują część potężnych krasnoludów, ale i z nimi kiedyś walczyły. Orkowie to paskudne stwory o dwu-trzy metrowym wzroście. Ubierają się bardzo prymitywnie, jednak ich równie prymitywne bronie potrafią przysporzyć wiele problemów.
Zdolność
Gruboskórność
Orkowie posiadają grubą skórę, która wytrzyma nie jedyny atak.
Słaba regeneracja
Regeneracja u orków trwa 3-4 razy wolniej niż u wampirów, jednak jest to i tak bardzo szybko w porównaniu z ludźmi. Rany dosyć szybko się goją.
Demoniczna siła
Krew demonów pozwala orkom na używanie naprawdę potężnej siły fizycznej. Są potężniejsze nawet od krasnoludów.
Rozstrzaskanie magii
Aura orków osłabia magię wokół nich, również ataki magiczne w nich skierowane są słabsze.
Berserk
Im ork jest bardziej zdenerwowany i brutalny w walce, tym jego ciosy są potężniejsze, kosztem jednak obrony. Jest to rodzaj szału bitewnego. To dzięki tej zdolności potrafią plądrować i niszczyć wszystko na swojej drodze.
Odporność
Częściowa odporność na ból
Orkowie dzięki swojej grubej skórze i wielu walkom, prawie nie czują bólu (no, chyba, że takiego naprawdę prawdziwego).
Wrażliwość
Wrażliwość na ogień
Ogień przysparza tym istotom niemałych problemów. Zadaje im większe obrażenia oraz osłabiają.
Wrażliwość na lód i wodę
Lód i woda przysparza tym istotom niemałych problemów. Zadają im większe obrażenia oraz osłabiają.
Offline